Jeroen Bosch als logo van de stad 's-Hertogenbosch

jeroen bosch citymarketing

Bernard Vermet was als kunsthistoricus nauw betrokken bij de spraakmakende tentoonstelling met veel echte werken van Jeroen Bosch in Rotterdam in 2001. De inwoner van Leiden is een van de leidende Bosch-deskundigen van ons land.Maandagavond is Vermet een van de gasten op het debat in de Verkadefabriek in Den Bosch (20-22 uur) over de kansen die Jeroen Bosch de stad biedt: ‘Jeroen Bosch als logo van de stad’.

Is de persoon Jeroen Bosch en het werk goed te gebruiken als stadspromotie?
Vermet: “Volgens mij wel. Bosch spreekt iedereen aan. Vorige week ben ik nog in het nieuwe Jeroen Bosch Centrum geweest. Iedereen lijkt het erg leuk te vinden.”

Bron:http://www.brabantsdagblad.nl/kunst/article1336131.ece

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *