
CBI, now in its fourth year, is a comprehensive study of approximately 2,700 international business and leisure travelers from nine countries conducted by FutureBrand, a leading global brand consultancy, in conjunction with public relations firm Weber Shandwick’s Global Travel & Lifestyle Practice. This year’s index includes rankings and trends as well as travel motivations, challenges and opportunities within the worlds of travel, tourism and country branding (visit http://www.countrybrandindex.com for complete results).
Voor meer informatie klik op Marketwatch
De luchthaven Schiphol moet zich de komende jaren ontwikkelen tot een echte Airport City. Die gebiedsontwikkeling is van groot belang voor de Nederlandse economie en kan het beste tot stand komen wanneer Schiphol een overheidsbedrijf blijft.
Calvé is onlosmakelijk verbonden met Delft. Na het vertrek van de pindakaasfabriek uit de stad wil Delft dan ook een aandenken aan het populaire boterhambeleg. ,,De gemeente is met moederbedrijf Unilever in gesprek over een museum”, zei een zegsvrouw van Delft. Zij bevestigde een artikel hierover op de site van het AD. Ruim 124 jaar lang was Delft de bron van de Calvé-pindakaas. De sausenfabriek sloot in mei 2008 echter haar deuren en verplaatste de productie naar Rotterdam.