Dag van de Citymarketing

logo HLMRMEERDonderdag 19 januari 2012 organiseert de Stichting Netwerk Citymarketing voor de derde keer de Dag van de Citymarketing . De afgelopen jaren is bewezen dat er een grote behoefte is om ervaringen, inzichten en kennis binnen het jonge vakgebied met elkaar te delen. Op de Dag van de Citymarketing ontmoet je collega’s uit het vakgebied en ga je nooit naar huis zonder nieuwe kennis en inspiratie op te hebben gedaan.

Onder de titel Grenzeloos Begrensd gaat deze dag dieper in op de raakvlakken tussen city- en regiomarketing. Marketing en branding worden in toenemende mate toegepast op allerlei verschillende schaalniveaus: straten, wijken, dorpen, gebieden, streken, steden, regio’s en zelfs hele landen worden vermarkt en gebrand. Wanneer verschillende schaalniveaus verschillende strategieën volgen om verschillende doelen te bereiken is de kans op verwarring meer dan reëel, maar hier liggen ook kansen verscholen. Het hele programma van de Dag van de Citymarketing 2012 is daarom georganiseerd rond dit vraagstuk. Brandaris Placemarketing biedt een workshop over de Citymarketing Arena.

Sprekers
– Gerben Baaij (dagvoorzitter, directeur Dordrecht Marketing)
– Ares Kalandides (citymarketing adviseur voor o.a. Berlijn en Bogotá)
– Dirk Duijzer (directeur coöperatie en duurzaamheid Rabobank)
– Arthur van Dijk (Wethouder Gemeente Haarlemmermeer)
– Peter Kentie (Citymarketeer Eindhoven)
– Wim Ortjens (Directeur Stichting Regiobranding Zuid-Limburg)
– Mark Stuyt (Adviseur Regiomarketing Provincie Fryslân)
– Arnoud Leerling (Programmamanager Regio Food Valley)

Boeiende en inspirerende workshops
Om u de gelegenheid te geven zo veel mogelijk kennis en ervaring op te doen, organiseren we diverse interactieve sessies tijdens het middagprogramma. U kunt uit zeven inhoudelijke workshops twee verschillende kiezen of deelnemen aan de Expeditie Haarlemmermeer. Wees er snel bij, want er geldt een maximaal aantal deelnemers per workshop.
Dick de Jong van Brandaris Placemarketing verzorgt een workshop met cases van verschillende gebieden, steden en regio’s, onder de titel: De Citymarketing Arena: Hoe sterk is ons merk?
Hier vindt u het overzicht van alle workshops.

Awards & scriptieprijs
Aan het eind van de dag worden de prestigieuze Citymarketing Innovatie Awards uitgereikt. Aan wie wordt de felbegeerde Citymarketing Innovatie Award 2012 uitgereikt? En wie ontvangt de Citymarketing Stimuleringsaward, voor initiatieven die het verdienen gerealiseerd te worden? Nieuw dit jaar is de uitreiking van de Citymarketing Scriptieprijs. Hiermee wilt het Netwerk Citymarketing studenten belonen die een bijdrage hebben geleverd aan de kennisontwikkeling van het vakgebied.

Welkom in Haarlemmermeer

U wordt van harte uitgenodigd om naar deze inspirerende dag te komen in het nieuwe Cultuurgebouw in Hoofddorp (Gemeente Haarlemmermeer). Deze gemeente is met 18.500 hectare land één van de grootste gemeenten in Nederland. De 26 kernen in Haarlemmermeer leveren spannende contrasten op. Indrukwekkende stedelijke architectuur wordt afgewisseld door weidse landschappen. Boerenland, hightech multinationals en niet te vergeten Schiphol. Haarlemmermeer is een jonge gemeente, maar heeft tegelijk een rijke historie, onder andere terug te vinden in de Stelling van Amsterdam met haar 19e eeuwse gemalen. Haarlemmermeer is volop in ontwikkeling.

Meer informatie en aanmelden

Kijk voor meer informatie op www.dagvandecitymarketing.nl. Hier kunt u zich ook aanmelden.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *