Citymarketing Almere

logo almere nieuwAlmere City Marketing (ACM) dat de marketing van die stad coördineert gaat een onderzoek doen naar de effecten van de PVV op het imago van de stad. Het onderzoek moet uitwijzen wat voor effect de grote media-aandacht voor de PVV heeft gehad. De deelname van de PVV aan de raadverkiezingen in Almere heeft voor een grote toeloop van media naar de stad gezorgd. ‘Ik denk niet dat alle media aandacht negatief is geweest voor ons imago, maar dat willen we onderzoeken’, zegt Directeur Hans Snel van ACM: ‘We hebben in de programma’s veel van de stad kunnen laten zien’.Onder meer cultuur, architectuur en de verbeterde veiligheid zijn mogelijk positief belicht. Bij het laatste onderzoek in 2006 bleek dat het beeld van de Nederlanders over Almere niet helemaal klopt. Zo dachten mensen dat Almere rond de 100.000 inwoners telt terwijl dat er in werkelijkheid bijna twee keer zoveel waren.
Bron: Binnenlands Bestuur

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *