Cursus Locatiemarketing 2010

Cursus Locatiemarketing 2010 Brandaris PlacemarketingBrandaris Placemarketing biedt een nieuwe, vijfde editie van de tweedaagse Cursus Locatiemarketing, in samenwerking met het Nederlands Vastgoed Instituut, en met medewerking van Synchroon en Berenschot. Deze cursus vindt plaats op 4 en 11 maart 2010 in Utrecht. De cursus behandelt de marktanalyse van doelgroepen en concurrenten, positionering en branding. Daarnaast ook aandacht voor het opstellen van een locatiemarketingplan en een scorecard om de resultaten te meten. De cursus is gericht op gemeenten, ontwikkelaars en corporaties. De deelnemers aan de cursus zien vele cases passeren en leggen de basis voor een eigen plan.
Een van de cases is Leidsche Rijn Utrecht, waarbij de deelnemers de game Plan It krijgen. In deze game gaat het om strategisch bouwen. De speler bouwt een gebied en moet daarbij rekening houden met factoren als geld, wensen van bewoners en ondernemers én archeologische vondsten.

De hoofddocent is Dick de Jong van Brandaris Placemarketing.
Gastsprekers zijn:
Job Posner, Hoofd Studio van Synchroon, over conceptontwikkeling met focus op de klant, en Joep Mourits, consultant van Berenschot, over de branding van Overhoeks Amsterdam.

Voor een pdf van het programma, klik hier.
Voor meer informatie en inschrijving kijk op www.vastgoed-instituut.nl/locatiemarketing.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *