Ambassadeurs van Leeuwarden

ambassadeurs leeuwarden citymarketing
Leeuwarden voert een citymarketing campagne met de boodschap: ‘Kijk, dat is ’t mooie van Leeuwarden’. Daarmee wordt Leeuwarden neergezet als de dynamische en inspirerende hoofdstad van Frysl�n; met een historisch centum, een bruisend cultureel en economisch leven in een (woon)omgeving van rust, ruimte en water. Een stad die de moeite waard is om ontdekt te worden. Leeuwarden heeft in het kader van citymarketing ook zijn ambassadeurs georganiseerd, ze kunnen via een speciale website worden benaderd.

Positiever beeld
Iedereen die van Leeuwarden houdt, een autoriteit is op zijn (vak)gebied, die het leuk vindt om in de openbaarheid te treden, die anderen kan enthousiasmeren, goed naar anderen kan luisteren en over een interessant netwerk beschikt, kan gevraagd worden Ambassadeur van Leeuwarden te worden. Een potenti�le Ambassadeur van Leeuwarden kan zijn sporen in iedere mogelijke sector hebben verdiend. Van sport tot politiek. Van zakenleven tot cultuur. Van overheid tot medialand. Van onderwijs tot boerenbedrijf.

Wat doet een Ambassadeur?
De Ambassadeur van Leeuwarden zet zijn kwaliteiten in om Leeuwarden positief in beeld te brengen. Bij de eigen inwoners. Bij alle Friezen. Op nationaal niveau. Maar ook in het buitenland. De kwaliteiten en interesses van een ambassadeur bepalen welke activiteiten worden ontwikkeld. Dit kan vari�ren van werkbezoeken voor bedrijven tot verrassende culturele initiatieven. Een ambassadeur kan worden ingezet bij presentaties, bijeenkomsten of in de media, maar kan ook een luisterend oor zijn voor burgers of bedrijven die vastlopen op de traditionele paden. Kortom, het goed invullen van het ambassadeurschap hangt af van de energie en daadkracht die een ambassadeur aan de functie kan geven.

Voor meer informatie: klik hier
Leeuwarden citymarketing

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *